Gdzie w Katowicach szybko wynajmę samochód?

Razem z żoną pojechaliśmy na wakacje zagranicę. Słusznie uznaliśmy, że najlepiej będzie jeżeli polecimy tam samolotem, ponieważ jest to najszybszy środek transportu, a do tego najbardziej komfortowy. Teraz nasze wakacje dobiegały już końca. Z lotniska w Katowicach, gdzie mieliśmy wylądować miał nas odebrać nasz kolega. Niestety, w ostatniej chwili coś mu wypadło i zadzwonił powiedzieć, że nie da rady być na miejscu na czas. Musieliśmy szybko znaleźć jakieś auto zastępcze.

Wynająłem auto na lotnisku w Katowicach

szybki wynajem aut - lotnisko katowiceNa zorganizowanie transportu nie pozostało nam już wiele czasu, bowiem za kilka godzin nasz samolot miał startować. Żona podpowiedziała mi, żebym spróbował wynająć jakieś auto na jeden dzień. Uważałem, że jest to dosyć kosztowna opcja, ale sam nie miałem lepszego pomysłu, dlatego wpisałem w wyszukiwarce mobilnej frazę: szybki wynajem aut – lotnisko katowice, i zacząłem przeglądać oferty różnych wypożyczalni. Dosyć szybko udało mi się trafić na stronę wypożyczalni samochodów osobowych z Katowic, która swoją siedzibę miała na lotnisku. Ponieważ istniała możliwość wynajmu samochodu na godziny, koszt wypożyczenia wcale nie był tak duży, jak się spodziewałem. Mieli oni dosyć bogatą flotę samochodową, dlatego bez problemu znalazłem takie auto, które spełniało moje oczekiwania, i do którego z pewnością zapakowalibyśmy nasze wszystkie bagaże. Dużym ułatwieniem był dla mnie fakt, że wszystkie formalności związane z rejestracją można było dokonać online, a płatności mogliśmy uregulować już na miejscu. Chwilę po zarejestrowaniu transakcji zadzwonił do mnie przedstawiciel handlowy z potwierdzeniem i teraz nie musieliśmy martwić się już o transport z lotniska do domu. Wyruszyliśmy w podróż powrotną, a już kilka godzin później, po wylądowaniu w Polsce przekonałem się, że krótkoterminowy wynajem samochodu z wypożyczalni to bardzo opłacalna opcja.

Przede wszystkim jest to tańsza opcja niż wzięcie taksówki. Nie trzeba się również martwić o paliwo, ani ubezpieczenie, ponieważ wszystkie te koszty były wliczone w koszt wynajmu samochodu. Nie było problemu również z dodatkowym wyposażeniem do samochodu, takim jak fotelik dla dziecka czy bagażnik dachowy potrzebny do komfortowego przewozu rowerów, które mieliśmy ze sobą. Byłem zadowolony.