Apartament w Karkonoszach

Gdy zaczęły zbliżać się wakacje, postanowiłam razem ze swoim chłopakiem zaplanować, jak spędzimy ten letni czas. W grę wchodził wyjazd w góry, ponieważ obydwoje wolimy aktywny wypoczynek. Morze nas po prostu nudzi. Tym razem chcieliśmy wybrać się jednak w niższe pasma górskie, by mieć pewność, że z wakacji wrócimy z naładowanymi bateriami. Kiedy podjęliśmy decyzję o wyjeździe i jego dacie, zaczęliśmy przeglądać oferty noclegów. Mieliśmy w zamiarze wynająć jakiś przyjemny apartament.

Wynajem pięknego apartamentu w Karkonoszach

apartamenty karkonoskieGdy pogoda za oknem zaczęła robić się coraz piękniejsza i stabilniejsza, a miesiące wakacyjne nadchodziły wielkimi krokami, postanowiłam wraz ze swoim chłopakiem zaplanować nasze wakacje. Obydwoje jesteśmy wielkimi fanami górskich wędrówek. Nie braliśmy pod uwagę wypoczynku nad polskim morzem, ponieważ jesteśmy fanami aktywnego wypoczynku. Tym razem chcieliśmy jednak spędzić wakacje w niskich górach, aby mieć pewność, że nie wrócimy z wakacji bardziej zmęczeni, niż gdy na nie wyjeżdżaliśmy. Od jakiegoś czasu marzyliśmy o podróży w Karkonosze, dlatego też kiedy zaczęliśmy rozglądać się za noclegiem, interesowały nas apartamenty karkonoskie. Kilka z nich wyjątkowo wpadło nam w oko! Wyglądały one bardzo luksusowo. Już od samego patrzenia na nie, czuliśmy się bardziej zrelaksowani. W końcu zdecydowaliśmy się na konkretny apartament, bardzo się ciesząc, że udało nam się go zarezerwować. Tę rezerwację odbieraliśmy jako prawdziwą okazję! Za nocleg w tym apartamencie nie zapłaciliśmy dużo pieniędzy, co bardzo nas cieszyło. Mieliśmy nadzieję, że faktycznie w nim odpoczniemy. Widok z okna mógł nam w tym pomóc, ponieważ spoglądając przez nie, widziało się karkonoskie pasma górskie.

Kiedy wróciliśmy z Karkonoszy, byliśmy bardzo szczęśliwi. Przywieźliśmy z sobą masę przepięknych wspomnień i kilka nowych przygód. Zrobiliśmy również bardzo dużo ślicznych zdjęć! Na pewno jednak na długo zapamiętamy pobyt w wynajętym apartamencie z widokiem na góry. To właśnie w nim naładowaliśmy baterie, będąc gotowymi do kolejnych miesięcy dalszej pracy. Razem z chłopakiem byliśmy jednak pewni, że jeszcze kiedyś wrócimy do tego karkonoskiego apartamentu. Na pewno będziemy go również polecać swoim znajomym, którzy zaplanują podróż w te strony.